1989 yılından beri çok şey değişti ama ANA DEĞERLERİMİZ VE PRENSİPLERİMİZ hiç değişmedi.
Bilgi, Güven, Tecrübe
-İletişim kurduğumuz danışanlarımıza doğru bilgi vermek,
-Danışanlarımıza vermiş olduğumuz sözleri zamanında yerine getirmek ve karşılıklı güvene dayanan işbirliğini sağlamak, yaptıklarımız arasında tutarlılığı temin etmek,
-Saygınlığımızın ve Dürüstlüğümüzün danışanlarımız tarafından en iyi şekilde algılanmasını sağlamak,
-Yaptığımız ve yapamadığımız her türlü işlemleri ilgililerle paylaşma konusunda açık, şeffaf ve dürüst olmak ve karşılıklı iletişimde güven ortamı sağlamak,
Gerçekçilik
-Karşılaşılan olaylarda danışan ile kurulan iletişimde olumlu, gerçekçi, yapıcı ve tarafsız bir yaklaşım içinde olmak,
-Kaza dosyasının en kısa zamanda tamamlanıp gerekli işlemlerin başlatılabilmesi için tüm kaynaklardan istifade etmek,
Fark Yaratmak
-Amacımıza ulaşabilmek için yapılan işi sadece sürdürmek değil değer katarak iyileştirmek ve fark yaratabilme prensiplerine sahip olmak,
-Başarıyı ve verimi artırmak için önüne çıkan engellerle başa çıkmak ve yeni çözümler geliştirip başarılı olmayı hedeflemek,
– Danışanlarımız ile kurulacak iletişimde ve iş birliğinde zaman ve mesafe mefhumu gözetmeden her türlü özveride bulunmak,
Profesyonellik
– Danışanlarımızın beklenti ve ihtiyaçlarına en etkin şekilde cevap vermek, gelişmeler hakkında bilgilendirmek temel prensiplerimizdir.